lørdag 8. august 2009

Travparken og film

Tiden min idag har gått til Bergen Travpark og det var supergøyt, selv om ponni ikke vant. Ponni er da den supersøte ponnien til Kari. Jeg spillte også på hester, har jo egentlig ikke lov siden jeg er under 18.. Anne var jo der så hun leverte inn for meg. Er utrolig mange fine hester der, og er veldig gøy og se hestene så tror jeg blir med de flere ganger. Jeg har veldig lyst og begynne med trav selv, siden jeg har vært så mye med Anne og Kari i stallen og de har bare travere har jeg jo lært endel, har også lært veldig mye etter jeg hadde Bolita. Jeg har nettopp sett Holiday og nå ser jeg den enda en gang til, elsker den filmen !


Dagen igår gikk til husvasking med Nina, eller det vil si Nina vasket hele huset på den tiden jeg ryddet og vasket mitt. Når vi var ferdig bestemte vi oss for å reise en tur og handle litt småting til jeg flytter. Først spiste vi på Bon Apetitt deretter gikk vi på princess for og kjøpe dynepakken. De var jo selvfølgelig tom, jeg fikk noen håndklær og sånt. Kjempefine syns nå vertfall jeg da. kjøpte også de to yndlingsfilmene mine "Holiday" og "Just like heaven". Så de to og "Love and other disasters" skal vertfall bli med når jeg flytter. Gleder meg virkelig til å flytte, samtidig blir det veldig rart og skal starte ett "nytt" liv der oppe, på voss. En gang i neste uke skal meg og pappa opp og se på rommet ogsånt, gleder meg til det.

//Poster noen bilder av håndklærne, har ikke noe annet\\




3 kommentarer:

Sindre sa...

naise håndklær... jeg har sånn 1000vis av jentegangenhåndklær jeg fikk engang for leeenge siden... de er grå...
kjedelig...
Jeg vil og ha blå, grønne og lilla.... de var fet :3
holiday er gøy :D har bare sett den en gang da...=/
Må se den igjen en gang ö

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker The Holiday!!! :)

BigDeal sa...

Da er vi to :)