søndag 2. august 2009

Slappfisk, eller bare ferienyter?



Fordi senga mi er den beste <3

Idag har jeg absolutt ikke gjort noe. Jeg kom hjem fra Erica idag sånn rundt halv ett, og jeg havnet rett på sofaen og så på tv. Jeg så ett program som heter Party of five, så på det for ca 1 år siden og syns det er kjempekoslig! Jeg så også filmen 27 dresses, elsker den filmen. Jeg lå på sofaen til pappa kom med pizza i halv 5 tiden. Etter det dusjet jeg, og klarte og skjere av myee hud på leggen da jeg skulle barbere meg, Auu! Fikk på ett MR.Happy plaster, så da blir det sikkert bra igjen. I hele dag har jeg følt meg litt fungjsonshemmet, jeg har nemblig forstuet håndleddet på høyre hånd og det verker noe helt sinnsykt. Meg, Erica og noen gutter spillte fotball igår, mer trenger jeg vel ikke si om den saken.. Jeg syns egentlig jeg har vært ganske flink nå, fordi jeg klarte og skifte på sengen min heeelt selv og med bare en hånd ! Nå ligger jeg i sengen for jeg skal ha mitt eget lille filmmaraton :) Koslig eller hva, elsker nå det er rene sengetøy på senga ! Filmene jeg skal se er bland annet "Marley and me", "LOVE, and other disasters","A good year","The family stone" og " The talentet MR.Ripley".


Moodsbukse og pusesokker fra nille ^^, Fordi MR.Happy er best (:


Ingen kommentarer: