fredag 31. juli 2009

Svar på spørsmålsrunden

Siden det ikke ble så mangen spørsmål og jeg ikke har videokamera så droppet jeg videoblogg..

Liker du kjartan?
Nei, jeg liker ikke Kjartan

Heter du virkelig amalie?
Ja, det gjør jeg? :P

Er pizzaen du lager god?
Laget aldri den pizzaen, orket ikke

Hva heter ynglins sangen din ?
for øyeblikket er det vel Eminem- Beautiful

Har du noen gang hoppet høyere en en meter ?
Ja, jeg har hoppet 1.10 med en varmblods

Liker du og lage mat ?
Nei, ikke egentlig

Hvilken sminke bruker du ?
Bruker for det meste BodyShop, kun sminke som ikke er testet på dyr

Trener du ?
Nei, men må begynne og jogge hver dag/annenhver dag

Hvilken person savner du nå ?
Sindre, Sindre og Sindre

Hvilken person er du sint på ?
Margrete

Hvilken person e du mest gla i ?
Pappaen min

Hvem er de tre siste personene du har kranglet med ?
Nina, Margrete, Pappa

Hvem er de tre siste personene du lo med ?
Erica, Tiril, Ragnhild

Hvem er de tre siste personene su sang og danset med ?
Amalie Miko, Renate, Kine

Hvilken type musikk liker du best?
Aner ikke, liker all musikk bare ikke skrikemusikk ;P

Hva er det gøyeste du vet å gjøre på fritiden?
Hester og venner

Liker du noen (gutter) ?
Tror ikke jeg liker noe sånn forelsket liker for øyeblikket..

Hvilken dyr har du?
Jeg har en katt

Liker du å skrive blogg?
Ja, jeg liker det veldig godt. Skulle bare ønske de som leste kunne kommentere også

Pleier du å farge håret ditt ofte?
Ja, egentlig. Nesten hver måned.

Ingen kommentarer: