torsdag 30. juli 2009

Byen e Bergen og lage brann, vi skal på stadion så syng alle mann


heia brann, brann, brann, brann, braaann heiiaa brann ! Så vet dere det

Tiril is back from Nice and Amalie is back from England
Meg og Tiril var i byn idag, kjempekoslig og treffe hun igjen ! Har virklig savnet hun. Vi gikk først rundt i butikker, bombe det da. Gikk ikke i de vanlige, men mangen andre og fant utrolig mye fint ! Er så utrolig lei det vanlige som DC,Wesc,Session, Swag og lignende, er mye gøyere og finne sin egen stil. Greit, ja jeg har mye merkeklær, men jeg bruker de nesten aldri lenger. Av og til ja, men sjeldent. så har bestemt meg for å selge mesteparten og noe er jo for lite også. Trenger penger, er ikke billig og bo på internat heller. 4 tusen kr må jeg punge ut med hver måned og jeg aner ikke om jeg får stipend engang.. Men det må jeg jo få siden jeg ikke bor hjemme, da får jeg vel borteboerstipend. Tilbake til Tiril og By`turen, vi spiste på BigBite, mm kylling i karri.(eller hvordan det skrives) Jeg fant så utrolig mye jeg likte, og kjøpte en stripete topp slash genser som jeg så absolutt kommer til å bo i resten av sommeren. Elsker den. Jeg kjøpte også et highwaste skjørt som jeg også digget. Vi dro hjem igjen etter noen timer. (hjem vil si mommor og moffar, Tiril sine da vel og merke) Vi skulle egentlig på kino, men var egentlig ingen vi ville se. Vi dro ned igjen til byn sånn rundt 9 halv 10 tiden og kjøpte Ben&Jerry`s, elsker den isen altså. Når vi kom hjem igjen så satt vi i sofaen med dyner og spiste is. Jeg kjøpte en som heter "Pish Food" og Tiril tok en som heter "Bohemian Rasberry". Begge er kjempegode. Vi dro hjem med båten dagen etter, sammen med en venninne av Tiril fra byn som heter Johanne. Skikkelig koslig jente ! Kommer bilder av toppen og skjørtet :) Snakkes søtinger ;-*

//Amalie

Ingen kommentarer: