torsdag 30. april 2009

Shopohol-chics :D



Nå hører jeg på hellbilies,(mee-liike) mens jeg venter hysteriskt på at vi skal komme oss av gårde til byn for å hente en lampe og gå litt rundt på bystasjonen tenkte jeg at jeg kunne blogge litt.
dagen i dag har vært lang, 5 timer med mattetentamen er ikke akkuratt drømmedagen når man har to i matte, men av en eller annen merklig grunn som jeg vertfall ikke vet er at jeg kom meg gjennom hele dagen i livet :P overraskende, og jeg tror faktisk det gikk litt bra. MenMen, får se da ;D

En ting jeg bare må si er at jeg sover så utrolig godt for tiden, jeg kjøpte meg drømmefanger når jeg var i syden, og en virker :D Også har jeg brgynnt og sove med to puter ^^ Det er så deilig, tihi!

Siden jeg skal til byn slenger jeg kansje inn et hysteriskt bilde av meg og et antrekk senere :D

Har dere noe forslag til tøffe sommerkjoler ?

2 kommentarer:

Tirilfancypantsy ! sa...

me like alfit til the left!
husker du den sommerkjolen fra lindex? den va jo fiiin:) hand on hip, me like!

BigDeal sa...

:D Jeg kjøpte sånn vest i dag, wee like on get a new style mom and daughter :D haha :P jeg ligger ut et bilde nå, mee løøve thet vest ! =D