tirsdag 28. april 2009

The day today


I dag har jeg vært med Erica, først var vi på butikken og kjøpe mye snop :D etter det tok vi bussen til Bolita ^^, Det var koslig, Erica tok masse bilder av meg og Bollo mi <3 Også tok vi noen bilder på engen, det var litt småfunny for Erica måtte så græslig på do at hun holdt på å tisse i buksen x) Trodde jeg skulle daue av latter :D det var så morsomt, også etterpå måtte jeg også på do, så da satt vi der å holdt på å tisse på oss mens vi ventet på bussen xD Men det var like morsomt da :P Også når vi skulle ta bussen gikk den ikke til Kaland, så Erica måtte være hos meg en time, så følget jeg hun til bussen, men etter 30 min ringer det på døren og da kom ikke bussen så da kom Erica tilbake.. faen heller det var litt dumt, neida :D Det var egentlig bare bra for da kunne hun se bloggen min :P Så dette innlegget er Amalie & Erica sitt :D

Skal skrive mer senere vist jeg kommer på :D

Ingen kommentarer: