onsdag 29. april 2009

TirilFantsyPantsy&BigDeal



HejHej folkens :D

Nå sitter jeg er i sofaen til tiril :) Vi har akuratt hatt ekstraundervisning i matte.. Jeg har lært mer av hun bare på 3 ganger enn jeg har lært hele 8-10 klasse Oo Er en grunn til at vi kaller han nærvevraket, han blir jo pissredd bare du sier BØ x)
Meg og Tiril gjore vår vanlige greie på bussen, nemlig synge Akon-right now :D Bussjåføren blir så sur og da er det jo bare enda gøyere =D
Også har vi spist pitabrød, det var namnam <3 style="FONT-WEIGHT: bold">Kommenter og si hva du syns og hva jeg kan gjøre bedre på bloggen min da :D Klem <3

2 kommentarer:

Tirilfancypantsy ! sa...

helluuuuu!
fantastisk fin blogg^^ :) X)
kjekt i dag, kranglefant!

byby talks

Tirilfancypantsy ! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.