tirsdag 2. juni 2009

The wind is in my hair, and i hate it


I dag dro jeg i stallen etter skolen, hadde ikke tid til å ri .. Men Bolita var kjempeglad for å se meg ^^ Vrinsket som bare det :) Når jeg kom hjem begynte jeg med en presangtasjon om Madrid og Oslo, på spansk ö Den ble bra til slutt, litt liten.. Jaja ! Ellers har jeg suttet på dataen, vanlige.. Ikke så mye å si om dagen så jeg tenkte jeg kunne ta for meg en artist :)



Jeg har da valgt Paolo Nutini, siden jeg liker sangen New Shoes veldig godt for tiden !
Hele navnet hannes er Paolo Giovanni Nutini

Han ble født 09 januar 1987 og er halvt italiensk men har bodd i skottland hele sitt liv

Som ung ville egentlig Paolo bli fotballspiller men det var bestefaren som fikk han til å like musikk

Når han var 16 år flyttet han til London, der opptredde han på forskjellige klubber

Stemmen til Nutini ble ganske fort lagt merke til og når hn var bare 18 år skrev han platekontrakt med Atlantic Records

Det var litt om Paolo :)


Ingen kommentarer: