søndag 21. juni 2009

Sleeping all day long

Jeg ble vekket av at noen banket på ruten, litt fortumlet klarte jeg å få øynene opp og se hvem det var. Det var Nina som spurte "Skal du ikke stå opp snart, klokken er halv to". Jooda svarte jeg. jeg kledde på meg og gikk på badet. Spiste frokost, eller egentlig ikke. Jeg hadde ikke matlyst så jeg spiste noe snop. Ikke så uvanlig frokost til å være meg og jeg vet det ikke er helt bra. Tv-en ble slått på og jeg endte opp der til klokken var, tja rundt 3 før jeg gjorde meg klar for å dra i stallen. Jeg hadde helgevakt. Klokken 1900 ble jeg hentet av Nina. Når jeg kom hjem laget jeg en pakkeliste over hva jeg skal ha med meg til England, jeg reiser jo allerede på onsdag, om bare to dager. Jeg bestemte meg for at jeg skulle ikke pakke mye. Det ble jo slett ikke sånn. Jeg har med meg altfor mye, tror jeg. Også idag laget jeg middag til hele familien. Spagetti. jeg gleder meg til imåren, for da skal jeg ri en varmblodshest som heter Fighter ! Blogges.

Noen andre som sover lenge når det er sommerferie??

(Fighter)

5 kommentarer:

Kine Emelie sa...

sv: takktakk :D fin blogg du har og!

Trine sa...

ehe, ja. skal ikke akkuratt nekte på at jeg ikke sover lenge i ferien :s

BigDeal sa...

:P

Rebekka sa...

Ja, jeg sover leeenge i ferien ^^

Aron sa...

ooh yes, å sova e jo dt herligaste så fins :D må innrømma at viss ikkje dt e jobb, står eg jo kje ofta opp før 12 iallefall (A)