tirsdag 2. juni 2009

Helgen

Jeg hadde da ikke tid til å skrive i helgen da jeg var altfor opptatt med å være hos Bente ! :) I helgen har jeg solet meg mye, og ridd kjempemye. ! Vi badet i elven med hestene, det var dødsgøyt, hestene storkoste seg i det fine været. Vi ridde seint sånn at det ikke skulle bli for varmt for de, men det var jo alikavell varmt når klokken var 2100:P Vi var også i Førde en tur, der kjøpte jeg meg en topp, noen ballerinasko og noen klemmer, ja og et smykke :) Vi var også i elven med hunden dies Tinka, meg og Tinka ble kjemegodevenner :) På søndag hoppet vi med hestene, Vinnie er ikke så flink enda men Ida er kjempeflink ( to fjordinger ) ! :) Jeg hoppet kombinasjon på 3, 70 cm alle tre ;) Sier dere sikkert ikke mye, men kommer bilde :P Igår var det en jente å så på Bolita, men ville ikke ha hun. Heldigvis, kommer til å savne hun ! Min sang i helgen var James Morrison og Nelly Furtado - Broken Strings, den må du høre. Den er kjempefin :)
















Ingen kommentarer: