søndag 7. juni 2009

Not a day can be better than this ! <3 Celine jenten idag :)


I dag stod jeg opp klokken 0930 for å dusje å dra til verdens søteste jente, Celine! Jeg kom meg opp å dro opp på busstoppet, bussen skulle gå klokken halv 11, men neeeida.. ingen buss kom så da kom jeg meg ikke til Celine før 1 tien, men jaja :P Celine møtte meg på busstoppet og det var utrolig koslig og se hun igjen, har ikke vært med hun siden,,, ja, altfor lenge :( Dagen i dag var herlig, <3
Etter en stund gikk May Britt og Astrid hjem, da var det bare meg, Daniel og Celine igjen ^^ Vi koset oss og lo kjempemye, har ikke ledd mer på lenge ! :P Vi hoppet litt mer med Sussi og med kaninen Bunnie :) Søsteren til Celine har en slags kaninfarm, akkuratt nå har de seks kaninunger men ti kaniner totalt, herlige små nøster og jeg skal få en :D
Så ble vi sulte, vi gikk hjem til Celine for å spise og Daniel gikk hjem til seg . Når vi hadde spist tok vi turen til Daniel :) Der satt vi først litt på rommet hannes, så skulle han hente is, og da endte vi opp på badet x-D Vi spiste is og hørte på musikk, fra dusjen til Daniel :P De har sånn snobbedusj, med vann fra alle kanter å hele pakka :P Vi satt bare å snakket, mens Celine satt og hadde fotbad i vasken dies x] Hehe :P

Når vi hadde vært der lenge, så måtte jeg gå til bussen :( Daniel og Celine følget meg helt til bussen og ventet til den kom :) Snille bestepusene mine <3>
Vi tre har det kjempegøy sammen og har bestemt oss for at jeg må komme oftere dit og at de må komme ut her på besøk, det gleder jeg meg kjempemye til ! <3














Ingen kommentarer: