fredag 5. juni 2009

Klassetur

I går dro vi som sakt til byn, på klassetur. I natt har vi overnattet på hotell. SAS. Vi var først på Westland i går, det var knallkult ! Etter det spiste vi pizza, den var ikke go i det hele tatt, men var sulten . Så den gikk ned :p Ellers så shoppet vi litt, kjøpte meg en jakke og en ny foundation.. Fra body Shop selvfølgelig, siden det ikke er testet på dyr ! Idag stod vi opp kl 0830. Trøøøøt. Ville ikke opp av sengen i det hele tatt, men rakk frokosten. Vi reiste på VilVite senteret, der var det helt greit.. syns ikke det var sånn overexiting akuratt . Jaja ! Når vi satt med den blå steinen i dag, så plutslig kommer Alexander Rybak forbi, og Sebastian hadde speilrefleksen min i sekken sin. Så han tok det og sprang som bare det og stoppet han så vi fikk ta bilde med han ! :) Han var ikke akuratt stygg da ! :p Hehe.. Så tok vi båten hjem kl 1635, jeg dro til Mathias når jeg kom til Kaland fordi pappa var i knarvik :) Ellers idag har jeg hengt opp hengekøyen min som jeg fikk for noen dager siden, lå ute sånn i 2200 tiden, mye mygg men ellers deilig. Tepper og puter <3>






Kveldens Outfit ;
( nytt skjørt: BikBok, kr 125, halv pris. Nytt belte: Vero Moda, kr 99. Hvit singlet: Cubus, 69 kr. Sko: HM, kr 99. Sløyfe klemme: HM, 29 kr, 2 stk )

Bilder fra klasseturen ^^