onsdag 17. juni 2009

Prøver å se fremover


Som dere kansje skjønte igår, gikk det veldig inn på meg at Bolita er solgt. Jeg savner hun veldig og vil alltid gjøre det. For hun er jo ikke min jente lenger, noen andre kan dulle så mye de vil med hun. Det eneste jeg har igjen er alle minnene og alt utstyret hennes ! Har jo også mange bilder, skal fremkalle mangen og lage min egen Bolita vegg når jeg flytter til voss ! . I mine øyne vil hun alltid være min hest, selv om det ikke er sånn. Hun har så forferdelig mye personlighet, og hun skjønte det lenge at hun skulle dra. Tror ikke hun ville det selv. Hun fortjener bare det beste !Men dere skal få slippe å høre klagingen min. Dere aner jo ikke hvem hun er eller hvor fantastisk den "ponnien" egentlig er .

Jeg begynner virkelig å glede meg til språkreisen, selv om meg og Margrete ikke er helt på talefot etter helgen. da kan jeg gjøre andre ting og helt utenom mitt vanlige liv her hjemme i norge. jeg får nye venner, mye sol (forhåpentligvis) og lære mer engelsk. for å være helt ærlig tenker jeg egentlig ikke mye på at jeg faktisk reiser for å lære språket. Tenker mer på at det er noe nytt, spennede og utfordrende å komme til ett land og bo i en familie man ikke kjenner i det hele tatt. Men jeg har jo gjort det før, men ikke for en så lang periode. Men tror det kommer til å gå fint.

Idag er det presis en uke til jeg reiser. det var idag jeg skulle fått et brev i posten, som jeg har ventet på lenge. det skulle nemlig inneholde ett brev fra de jeg skal bo hos mens jeg er i England. jeg håper det er en familie med dyr og unger. altså små unger. Jeg elsker både dyr å unger. hadde det vært begge deler hadde jo det vært supert. håper bare jeg trives i familien skal jo tross alt være der i hele 3 uker. kommer sikkert til å får hjemmlengsel. savne katten. håper brevet kommer imåren !
Noen andre som skal på språkreise i sommer, eller har andre planer de gleder seg til ??

Ingen kommentarer: