onsdag 3. juni 2009

A day full off new things, or just a normal one


Bare en vanlig en..


Jeg fikk 5+ på prosjektet i dag, spansken ^^ *stolt* Idag hentet pappa kaninburet jeg lagde da jeg hadde kanin, men nå skal jeg endelig få det igjen ! Koslige de, men denne skal bli en skikkelig koseklump ! Må jo ha en romkamerat på voss når jeg flytter. Jeg vet jo ikke egentlig om jeg kommer inn på skolen da, men håper det ! Ser virkelig frem til å begynne på utdannelsen min, og begynne på en ny skole med nye venner. Ikke at de jeg har ikke er bra nok, men føler ikke at jeg har så mangen .. "/ Ikke som jeg kan stole på, der føler jeg at jeg bare har noen få. Alle får vite alt uansett.. Så jeg ser bare frem til et "nytt liv", på voss ! Jeg skal bo på internat og det tror jeg blir helt greit, da slipper jeg foreldre som maser om at rommet må ryddes og vaskes.. selv om det må bli det uansett da. Jeg må hjem hver helg, noe som ikke kommer til å skje siden jeg får mine folk der oppe. Egentlig vil jeg bare flytte tilbake til Naustdal, der jeg hører hjemme. ! Der jeg er meg selv, uansett hva. Alle vennene mine er der, de virkelige vennene mine. De jeg har kjent hele livet og de jeg kan stole på . Savner alle noe sykt, og ikke minst tilbake til det gamle livet der jeg var happy ! Pappa jobbet her, mamma levde og skolen gikk bra. Sånn er det ikke lenger .. og jeg savner det gamle, tenker bare mer og mer på mamma hver eneste dag, uansett ! Savner hun noe sykt . ;( Og ingen kan si " vet hvordan du har det", for det er det ingen som vet ! hjemme er det en ny verdenskrig hver eneste dag og jeg hater det !

Imorgon åker jag til Bergen, på klassetur, weeey .. Blogges

Ingen kommentarer: