tirsdag 23. juni 2009

Reisefeber

Alt er i kofferten og jeg har reisefeber. Nå gleder jeg meg virkelig til jeg reiser. Margrete er her og vi må stå opp klokken 0550 for så å reise til flesland klokken 0700. Først skal vi ta flyet til Oslo og møte de andre og reiselederen, deretter tar vi fly til London. Jeg er klar som ett egg til å reise, ser virklig frem til å møte nye folk og en ny kultur. De vi skal bo hos er et eldre ektepar, som ikke har små barn og de har heller ikke dyr. det var litt kjipt men jeg er sikker på vi får et gøy uansett.


Så nå reiser vi og er ikke tilbake før 3 uker ! Har ikke med meg pc-en men håper på å få blogget litt der nede.!

4 kommentarer:

Trine sa...

Er det språkreise du skal på? :-) I så fall: da er du herlig! Jeg har utrolig lyst selv til Spania, men fannt ut at jeg ikke hadde så veldig lyst å bruke opp alle konfirmasjonspengene mine. Er kanskje litt sær når det gjelder pengeforbruk x'D Men uansett, kos deg på ferie!

Anonym sa...

Muffe savner Taco :(

Camilla Didriksen sa...

Ah, du er heldig :) Håper du koser deg!

BigDeal sa...

Ja det var veldig gøyt :) Men også veldig slitsomt. Det var også litt dårlig opplegg, så hvis dere skal dra, anbefaler jeg heller at dere drara med STS og ikke EF ;)