mandag 25. mai 2009

The best way to have a good life is to live it your own way


Den ekle mobilalarmen vekket meg 0645 i dag, blir bare mer og mer frustrert for hver dag.. hater vekkerklokker, hvem fant opp de ? .. jaja i dag har jeg begynt på avsluttendeprosjekt, jeg valgte og finne ut mer om det kinesiske lykkearmåndet :) Jeg kjøpte meg jo ett i helgen .. ikke et ekte selvfølgelig .. Pappa hentet oss rett etter skolen, meg og brodern.. han er jo tretten så han skulle i banken og få bankkort , så stolt vettu .. ! Jeg tok bussen til Bolita rundt halv 4 . Først gjode jeg det vanlige, så tok jeg på hun hodelaget og ridde en tur i reinet .! Det var deilig, og hun var kjempeflink idag ! Hun har virkelig kommet seg mye, vi trenet på overgang fra trav til skritt. Hun kan det jo men jeg trente på å bare bruke stemmen, og hun klarte det kjempefint ! Nå sier jeg bare skritteee, så går tar hun overgang :) Kjempeflinke ponnii ! Når jeg kom hjem så endet jeg opp her på sofa`n som vanlig ..


Ta en tur innpå Drea sin blogg ! :) Verdt ett besøk, jeg digger bloggen hennes !:)

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg er så enig, Drea sin blogg er fantastisk :)

BigDeal sa...

Mhm det har du helt rett i, den er fantastisk ! :P