tirsdag 5. mai 2009

Vestlandet, regn, er det ikke vår ?


I dag har vi fått igjen tentamen i engelsk og norsk, jeg satt der å var dritnervøs for å ikke klare å holde på den 4-eren min i engelsk, trodde jeg skulle hoppe ut vinduet !! Jeg bare håpet på at jeg skulle bli sist, men når læreren kommer må selvfølgelig jeg få prøven igjen ganske kjapt.. men når jeg ser det står 4 på arket da kjenner jeg at hjerte bare dunker senere og senere:) Jeg er kjempeglad! Egentlig var det ganske rart og overraskende, at jeg klarte å holde 4-er`n i engelsk:) I norsken kunne jeg gjort det bedre sånn egentlig, der fikk jeg 4 sidemål & 4 hovudmål.. men er fornøyd =) Hihi, jeg fikk 5 på en sidemålinnlevering vi hadde litt før tentamen !! *glaad*


Jeg var også hos Bolita i dag :) 1,5 time på buss, fysj.. Når det regner, er lutegåren en stor søledam ö Så når jeg tok hun inn var hun våt, brun av skit og så ikke ut "/ så jeg hadde en stooor jobb forran meg x) Men man kan jo ikke forvente noe annet når man bor på vestlandet, nermere sakt bergen ?? Hun fikk en grundig børsting/spyling og jeg tror hun var førnøy etterpå, det bør hun bare asså ;) Jeg var sånn halvsyk i går, ondt i hode, kvalm.. Jeg bare daffet hjemme på sofa`n resten av kvelden^^ Mwhaha (a) Uff i måren får vi vite hva vi kommer opp i skriftlig eksamen ö Gruer meg ..

Hva vil dere komme opp i ??


3 kommentarer:

Tirilfancypantsy ! sa...

ok:) hvordan føler du dg?

Åshild sa...

Kom opp i engelsk :-)

BigDeal sa...

^^ Var inne å så det på bloggen din :p Men du? Vil du hjelpe meg Bloggen min er helt føcka.. vil du hjelpe meg med å lage en ny mal ?? (a) Dette er den eneste som funker da liksom det med hvem som følger meg, om meg, sånn "hva syns du om min blogg" og det greiene på siden er på siden .. alle andre er det under ALLE innleggene :S Jeg har prøvd med alle malene .."/ Plis kan du hjelpe meg ? :)