onsdag 27. mai 2009

Whaat


Jeg dro rett i stallen etter skolen, der stod Bolita klar og linet opp. Kari hadde gjort hun klar for i dag skulle vi kjøre henne, hun har ikke hatt vogn på seg siden septemer ! ö Det gikk supert, hun var mye roligere enn når jeg rir hun, superponni :) Når jeg kom hjem holdt jeg på å fryse ihjel, det var iskaldt nede.. Jeg skulle kaste de våte klærne mine etter stallen innpå vaskerommet og der var tørkrtrummelen på så da var det varmt på vaksrommet. jeg fant puter å tepper og har suttet der inne i hele dag, det var veldig avslappende og rolig. Jeg har jobbet mye med prosjektet om lykkearmbåndet. så satser på å bli ferdig med presangtasjonen i måren ^^ Nå har jeg nettopp sett Ugly Betty, for en gangs skyld . og det var gøy ! :) Nå skal jeg snart ligge meg, gleder meg til i måren, da skal jeg til frisøren . blogges ^^


Ingen kommentarer: