fredag 8. mai 2009

Speilreflekskamera :D


I dag har jeg hatt eksamen, tror egentlig det gikk veldig bra :) Heh.. jeg gikk hjem sånn 1230 :) Heldigvis fikk vi gå når vi var ferdig ..! Når pappa hentet meg spurte han om jeg hadde bestemt meg for om jeg ville ha speilreflekskamera eller vanlig digitaltkamera, og valget var jo enkelt ! Speilreflekskamera uten tvil ! :) Da sa han vi skulle reise inn å kjøpe det i måren, skal ha ett som heter Canon digitalt speilreflekskamera – EOS 450D ^^

Jeg har også vært i stallen i dag, hadde alle 4 hestene :) Hadde ikke tid til å ri i dag, så bolita fikk bare grundig børstings .. ! :) Hun var veldig utålmodig på stallgangen når jeg møkket, hun hater og være "alene".. menmen.. :p Snakkes i måren, da får dere sikkert bilder som jeg tar med det nye kameraet :D SÅ vent i spenning, haha x)

Husk å stem på headeren !! :)

2 kommentarer:

Mathias sa...

Det kameraet der er nok bra det :D hvor mye kostet det? :P var nok ikke gratis ^^, hehe :)<3

BigDeal sa...

Det kostet 7000 :P Det er kjempebra :D