fredag 1. mai 2009

En varm vårdag med TirilFanstyPantsy

I dag våknet jeg sånn klokken ni av at de måkene utenfor huset skriker og skriker :p Trodde jeg skulle gå av mokk x)Jeg spiste jeg taost, til frokost, sånn BigDeal spesial :D naam ^^ Jeg ventet i flere timer på at papsen skulle kjøre meg til hesten min, etter sånn 4 timer kjørte han meg..

Når jeg kom hjem satt jeg litt på datan, mens jeg ventet på at TirilFantsyPantsy skulle komme, men hun kom jo aldri så jeg kubba (a) Men når klokken var sex, våknet jeg av at hun var på rommet mitt, grr :p Vi gikk ut og tok masse bilder, veldig masse ! ") Jeg fikk testet ut den nye tunika lignende greien jeg kjøpte i går :) Den var faktisk finere en jeg trodde, faktisk ! Jeg slenger ut noen bilder som vi tok i dag ^^ Kos deg med de :P


Hvordan har din dag vært ? kommeter da :P

Vi hadde det veldig gøy ^^

Hjemme hos meg,

vi var også nede med sjøen,

og spiste tyggis ;-*
så gikk vi opp og spilte fotball :)

Vi hadde et ekspriment, men holdt på å dette :p

vi satt i sofaen å så kul ut,

jeg fant ut jeg kunne fly :p

6 kommentarer:

Tirilfancypantsy ! sa...

love it!! <3

Celine <3 sa...

du e så shønn Amalie <3 . jeg er så glah for at jeg har møtt deg ! jeg må komme til deg en dag ;-* dere to e søte ilag ! : DD og kjempesøt blogg ! ;*

BigDeal sa...

Takktakk vennen ^^ <3 Ja, det må du ! :) savner deg sånn "(

jeanettlicious sa...

heisann! jeg så på kommentaren din på bloggen min at du spurte om jeg kunne lage header til deg. såklart kan jeg det, men kan jeg få din msn da? så jeg kan sende til deg ;)?
takk for kommentaren btw.

Sindre sa...

Nice hoppebilde x]

BigDeal sa...

Takktakk sindre =)

Tusen takk Jeantettlicious <3 Jess sender den på din blogg jeg ^^