tirsdag 12. mai 2009

The sun is in the air, why should I have been inside


HeiHei folkens ..
De siste dagene har det vært litt innlegg der det står "skriver i måren" ..
Har hatt det litt travelt de siste dagene, men sånn har det bare blitt ^^ I dag laget jeg faktisk middag til hele familien, taco :) Det smakte ikke som pappa sin taco da, for han lager den best :P Men den var god da :D Jeg gikk opp på senteret for å pante flasker, der møtte jeg Andreas :) Han følget meg helt hjem, snillt gjort av han ^^ Men idag skal jeg faktisk ikke bare skrive om dagen i dag, men noe jeg leste for noen dager siden som jeg kom til å tenke på idag.

En mann hadde en forelesning for mange tusen elever, han tok frem en 100 lapp og spurte om det var noen som ville ha den. alle ville jo ha den. han krøllet den sammen, kastet den på bakken og tråkket på den og spurte deretter om det var noen som ville ha 100 lappen. alle rakk opp hånden denne gangen også, da sier mannen "uansett hvordan man ser ut er man like mye verdt, husk det"

Jeg syns dette var en utrolig fin tin å gjøre, det er jo sant også ! Jeg var selv litt "rastistisk" men det var før jeg leste dette, det fikk meg faktisk til å endre mening ! uansett om man er mørkhudet eller lyshudet, hva har det å si da ? Ingenting. Alle er like på innsiden uansett, så slutt å døm folk etter utsende !

Håper dette var en tankevekker for dere som leste dette :)
På torsdag skal meg og Tiril til Åsane :) Gleder meg :]
Blogges (a`

Ingen kommentarer: