mandag 4. mai 2009

Me and my monkey



Laosen folkens :D Da er jeg back etter en dag uten bloggskriving ö det er syke saker, er faktisk litt flau over meg selv, men slang nå inn et innlegg fra i går jeg ;D


Jaja, back to buisniss :p I dag etter skolen tok jeg først turen innom jobb noen timer, slitsomme timer :) men også morsomme :P Fordi folka jeg jobber med er bare supre :) TirilFantsyPantsy henter meg etter jobb, i den nye cabriole`en sin, neida ......... så det atte :D

Når vi kom hjem var det dekket på så fint på bordet til to ^^ Vi hadde en skikkelig romantisk middag, sammen <3>Jau, så laget vi en skikkelig god kake, og sånn hemmelig drink :P Min smakte ræv, men det var heldigvis Tiril som måtte drikke den da :D Den jeg måtte drikke var faktisk ganske god da :) Du var flink ^^ Ja, tiril altså .. ; ] Vi så jo selvfølgelig Paradise Hotel :D "For det er dagens lille (egentlig store) høydepunkt" , fra den Mix reklamen xD


Tiril inbiller seg at hun er dyretolk ö hun sa pusen min er deprimert, jeg ble såret innerst inne i hjarterota, slemme tiril :( Neida :D Pusen min er ikke deprimert, til Tiril og alle andre :) Dotten er faktiisk veldig glad ii meg <3>Hva syns dere om den koslige middagen for to??
Men nå er jeg veldig trøtt så, Natta folks <33



Her er bilder av den romantiske middagen vi hadde ^^
Hmmm og, ja det var vel de drinkene :)






2 kommentarer:

Tirilfancypantsy ! sa...

kjempekoseøig middag:) <3

Åshild sa...

Så stilig! Paradise er alltid gøy :D

SV: Tusen takk, du er utrolig pen selv! Var dritskummelt å legge det ut, brukte to timer på å skrive det ^^ Det SUGER rett og slett at sånn ca alle gutter jeg kjenner tenker slik, de fatter ikke alt de går glipp av om de bare går etter utseendet på jenter. Men man kan jo ikke forandre noe som ligger i dies natur... heh. :P Klem <3