søndag 24. mai 2009

Poooooooooooooooooooff

Jeg stod opp 0800 for å ta bussen til Åse, jeg skulle he helgevakt . Jeg har jo ike vært på Åse på evigheter så det var helt rart og komme tilbake ! Når jeg kom inn i stallen så seg at de to islandshestene var reist, det var bra for hun som eide de er jo sur som bare det .. Til og med hun som driver stallen var glad for det . Først slapp jeg ut alle hestene og tok mange fine bilder, bombe.. før jeg begynte og møkke, lage fòr og gi hestene middag. Jeg ridde ca en time på hesten Candy . Liker hun egentlig ikke hun helt tusseladd ..! Men hun var flink idag, hun hadde en liten bye oppå heien, da begynte hun i full galopp og bråstoppet.. men flink som jeg er klarte jeg og holde meg på ! flink&flink da ... Når vi var på ridebanen så var hun helt grei, Candy er jo ikke særlig begeistret for pisken så med en gang jeg er så vidt ani så bukker og sparker hun bakut, greit nok det.. for er så vandt til det dyret der nå, er alltid jeg som må ri hun ! Det var gøy og ri en rideskole hest, når du er vandt til en traver som er i 100 hele tiden blir det mye gøyere ! :) Nå ser jeg virkelig frem til og begynne på hestelinjen på Voss ! Fant ett fint bilde jeg vil ligge ut :) Da skal jeg se tv også skal jeg rense huden, blogges :)


Ingen kommentarer: