fredag 22. mai 2009

Not the first time, and not the last

Dagens innlegg kommer til og bli like kjedlig som alle de andre. I dag har jeg vært i byn en tur, med Bente. Vi koset oss og kjøpte veldig mye . Nå sitter jeg her og bare tenker på hva jeg skal skrive, jeg tenkte jeg kunne ta for meg noen sanger jeg hører på for tiden.. Favoritten er Paolo Nutini-New Shoes ! Bente breiet seg over tre seter og snorket, så da sendte jeg mange sanger fra mobilen hennes .. Endelig har jeg kjøpt meg lykkearmbånd med de tolv kinesiske dyr på, nå har jeg siklet etter det leeenge ! Jeg så Toms Shoes, som jeg hadde lyst og kjøpe. Men lommeboken min hadde ikke råd.. Vist du skal ha nye sko, så kjøp et par av de, for hvert par de selger gir de et skopar til et barn som ikke eier sko ! Jeg syns dette var et bra prinsipp, så neste gang jeg skal ha sko blir det nok de :)


Toms Shoes
Dette skomerket har gitt bort over 300.000 skopar til barn som ikke har råd til og kjøpe sko selv, dette er bare siden 2006. I USA er skoene kjempe hot, og mange kjenidser har opp til flere par av Toms skoene. Barna som får skoene er enten fra Argentina, Sør-Afrika eller Eritrea. Til nå er det bare Toms Shoes som har dette prinsippet, og merket er ikke særlig kjent i Norge enda, men skoene kan kjøpes hos butikker som Lille Vinkel, Benedicte Ferner, Retro, Folfsen, Scabal Bergen og mange andre ledende sko/fashion butikker i hele landet. Så kjøp deg et par Toms Shoes par med god samvittighet ! :)





Sangene mine for tiden

Paolo Nutini-New shoes
Jason Mraz-The Remedy
Lene Marlin-Here we are
Pussycatdolls-I hate this part
Flo-Rida ft- In the ayer
Manian-Welcome

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liker de skoene skikkeli!:) Ett sånnt blått par kunne eg tenkt meg, kor masse koster de?

BigDeal sa...

Jeg også skal ha blåe x) Holder på å spare penger til de :) Det koster 598 kr for de ensfarget men de med striper koster 698 kr ;)