lørdag 23. mai 2009

Home alone on a Saturday night



I dag har Bente og jeg gått tur i skogen, tatt bilder ofc. Bente reiste idag, det var dumt :( Vi hadde det dødsgøy de dagene hun var her ! :)

Nå sitter jeg hjemme og trøstespiser Frazermint ettersom det var eneste snopet vi hadde i huset, og drikker cola.. også ruller Aidensfield på tv`en ! Jeg er helt alene, hvor gøyt er ikke det liksom .. Jeg holder på å bli gal siden min pc ikke funker, så jeg får bare leve med pappa sin så lenge. Jeg gikk opp på loftet, det var skummelt så jeg ringte til Bente så hun kunne snakke med meg ! Det hjalp, men mens jeg var der oppe hørte jeg lyder fra huset ö det var kjempeskummelt, jeg gikk ned og da stod ytterdøren åpen .. ! Scary, aner ikke hva det var .... Men nå skal dere få slippe å høre på klagingen min, jeg gnafser videre på frazermint mens jeg ser resten av Aidensfield.

Sjekk ut sangen Good Times med Kjetil og Tobias fra Waschera ! <3

Ingen kommentarer: