søndag 10. mai 2009

Test av speilrefleks


I dag våknet jeg rundt 1100, det var deilig å sove så lenge :) Drømmefangeren gjør virkelig susen (a) Jeg stod opp å så på tv en stund, før jeg tok på meg klær fordi Tiril skulle komme . ! Vi var ute å testet det nye speilreflekskameraet mitt :p Ble noen tøffe bilder ja ^^ Jeg trodde jeg skulle klikke fullstendig i ste, så ræv som pc-en min er skulle den jo selvfølgelik føcke seg tusen ganger når jeg skulle ligge bildene innpå .. !! :@ irriterende ! ! ! :s Meg og Tiril var også innpå Ginatricot.no og så på klær, så den nydelige kjolen, den bare jeg ha ! ^^ Vi skal tjene penger hele uken sånn at vi kan shoppe litt på torsdag, selv om jeg egentlig ikke har råd.. "/ Nå venter jeg bare på at Pizza`en skal bli klar, gleder meg !! :) Har ikke spist Pizza på leeeeenge ö Da mener jeg lenge asså :p Haha . .



Har du noen must for sommeren ??