søndag 10. mai 2009

Gullruten 09 :)


Dette innlegget er fra 08.05-09 :)

I dag stod jeg opp rundt 0900 for å dusje, har vært i byn i dag :) Men jeg fikk en liten overraskelse da Pusen min hadde dradd med seg en fugl inn, den var død :( som den dyreelskeren jeg er så laget jeg begravelse, tok den oppi en fin boks med blader og blomstrer i ! Også fikk den navnet Trulte ! :) Det var litt trist ! ...
Når vi kom til Knarvik hentet jeg det nye speilreflekskameraet mitt :D Gledet meg bare til og komme hjem å lade det :p Hihi ^^ I byn koste vi oss skikkelig, meg, pappa å vebbisbebbis (broder`n) .. Vi spiste på Egon, naam :) <3>
Gjett hvem jeg så på Sundt da ?? !! Kjetil og Tibias, fra programmet Waschera som går hver dag på TV2 :)
Kjetil og Tobias er bare så dykt deilige, ! (a` <3>
<----Bare se selv ^^ Dritgøyt prgramm og se på, du på se klokken 1600, da begynner det ! ;D
Når jeg kom hjem så jeg gullruten, det var gøyt ! :) Antrekkene til Dorthe var helt grusomme, likte de ikke i det hele tatt ö Jeg ble dødsglad når hun Line fra himmeblå vant prisen for beste kvinnelige skuespiller, hun er dødsflink ! :p Den kjolen hun hadde var litt, ja hva skal man si .. :) MEN den var faktisk litt kul ! haha x) Men nå skal meg å TirilFantsyPantsy på Best å shoppe, Snop asså ! :) Grrr <3>












Hva syns du om antrekkene til Dorthe ?

Ingen kommentarer: