torsdag 14. mai 2009

Russeluer !

Hellu folks !
I dag fikk vi russeluene, litt vel seint .. Men bedre en aldri :p Mitt navn på luen ble "LilleMy" Haha !! :D Meg og Tiril gikk fra skolen 1215 :P Fordi vi reiste til Åsane og shoppet ! :) Vi hadde bare ryddedag, så var ikke noe bigdeal at vi dro ! ^^ Jeg kjøpte ikke ett eneste klesplagg, faktisk ! Jeg kjøpte bare sånne småting ! :) Vi dro til Mommor og Moffar etterpå, Tiril sine da, men mine også ^^ Hihi.. I måren skal jentene i klassen på telttur :D Det blir kos !! :p Vi skal grille å kose oss ^^ Sikkert spille musikk, for Jun skulle ta med I-pod og høytalere :D Hahaaa ;P Talks ! :) Har du teltet eller grillet i år ??

2 kommentarer:

Anonym sa...

hermegås: talks & hellu...
telttur:)

BigDeal sa...

Jaa, ekstremt ! Jeg har jo brukt det på flere innlegg da ...