mandag 4. mai 2009

Konfirmasjon 03.05-09




Hellu folkens :) Fikk ikke skrevet i går "/ Så dette innlegget er altså fra 03.05-09 :P


Jess, jeg ble vekket sånn når klokken var 9, da stresset jeg opp som bare det for å dusje ! skulle jo ha på meg bunad og hele shiten til klokken ti :) Men så etterpå så sier Nina at det ikke begynner før klokken 12, og der hadde jeg stresset i en time for å være klar så barre jadda :P

I kirken var det døn kjedelig, bortsett fra at Johannes (fetteren min) ikke ville sitte i ro, ikke være stille eller noe, og JEG hadde ansvar for han :p Haha, det gikk sin gang ^^ Etter det spiste vi og koset oss på hotellet :) Jeg så dum som jeg er klarte jo selvfølgelig og søle brun sos på hele bunads-skjorten min :O Crap liksom -_-

Ja, det var egentlig dagen min :P Boooring, vet det :)


Har du vært i konfirmasjon i år ??